16 dagar kvar.

posted in: traveling .2014-07-17 / 20:35:00 . 2 comments

Med ynka sexton dagar kvar till resan har jag äntligen bestämt mig. Bloggen min kommer fortsätta andas. Dock kanske den försvinner under vatten ett tag, för att sedan efter några veckor leta sig upp till ytan igen för ett nytt andetag. 


Poängen med mina drömska och osammanhängade formuleringar är att ja, bloggen kommer finnas kvar, men jag kan inte lova att uppdateringen kommer vara regelbunden. Mer bestämt: uppdateringen kommer inte vara regelbunden.
Vet inte ens om det kommer vara möjligt att på något sätt försöka beskriva och berätta om allt jag kommer vara med om. Redan nu, innan resan, känns allt så himla himla stort.. för stort.

Något jag kan lova är dock att jag verkligen kommer försöka. Försöka att dela med mig av små bitar av det kollosala äventyr som väntar mig. För min skull, men mest för min familj och mina vänners skull.
Och för er skull.



Kommentarer
Postat av: Linda

Fint. Undrar dock om du tänker berätta vart du ska åka?

Svar: hehe oj, inser att jag inte delar med mig så mycket som jag tror att jag gör. Planerar att ha en frågestund inom kort för har fått lite frågor senaste tiden :) startar resan i kambodja!
linda

2014-07-21 @ 22:32:12
URL: http://hertigen.blogg.se
Postat av: Elin

DET KOMMER BLI HELT FANTASTISKT! shit, du är så sjukt modig och jag önskar att jag vågade ge mig ut på en sån otrolig resa som du ska göra nu!! jag längtar redan efter första uppdateringen!!

Svar: alltså massor med kramar till dig sötis!
linda

2014-07-22 @ 01:06:12
URL: http://cagebird.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin