awakening

posted in: my art .2014-05-06 / 12:45:00 . 15 comments
-A3, akvarell, vitt och svart bläck.

<>

Valde att strunta i mina flytande akvarellfärger och bara använda min akvarellpalett med fasta färger. Resultatet blev en aning dovare och smutsigare än vad jag gjort tidigare, men på ett bra sätt. För första gången någonsin så känner jag att jag lyckades skapa precis den bild jag hade i huvudet när jag började skissa på denna målning.
För första gången är jag riktigt nöjd och jag hoppas verkligen att ni gillar den!
 
 
Kommentarer
Postat av: Ingrid Björklund

den blev SÅ FIN LINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: taaack fina du!!!!!!!!!! :)
linda

Postat av: Mikaela

Den är fantastisk!

2014-05-06 @ 14:02:36
URL: http://bympv.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättefint :)
Tycker alla tjejer du ritar nu för tiden påminner om dig (som du ser ut på din profilbild) haha. Är det med flit eller ser jag bara i syne?

Svar: haha tro mig, det är inte med flit! men du är inte den enda som har påpekat det. kanske lägger jag helt enkelt ned en liten bit av mig själv i varje målning, därav likheten. tack för dina fina ord, kram!
linda

2014-05-06 @ 14:41:27
Postat av: Minna

Bra jobbat!! den blev hur fin som helst:)

2014-05-06 @ 15:51:44
URL: http://artgeek.blogg.se
Postat av: Louie

så underbart vacker!

2014-05-06 @ 17:03:32
URL: http://louielei.blogg.se/
Postat av: ellen

Åh, så jäkla fin, får rysningar! Du vet, den påminner litet om en målning du gjorde för ett par år sedan, den med flickan som låg i mossan. Du har verkligen utvecklats sedan dess <3

2014-05-06 @ 21:27:28
Postat av: X-Chel

Underbart härlig och drömsk bild, fast med en allvarlig underton, känns det som...saknar superlativ nog för att uttrycka hur fin den blev! Gillar verkligen hela bildens skira färgton också...sjukt snygg (och mer därtill)!

Postat av: Anonym

så himla fint

2014-05-07 @ 12:40:56
Postat av: Anonym

så himla fint

2014-05-07 @ 12:40:56
Postat av: Emma

Herregud vad vacker! Du är fasiken bäst!

2014-05-07 @ 12:41:24
Postat av: maria nordvall

Herregud, helt underbar! Tycker det är det bästa du gjort, så vacker att en får gåshud. kram

2014-05-07 @ 13:12:19
URL: http://marianordvall.blogg.se
Postat av: Julia

Den är riktigt fin!
Tycker det är grymt hur duktig du är med akvareller, som jag själv tycker är hur svårt som helst. Men antar att du har övat en del? ;)

2014-05-08 @ 19:20:58
URL: http://juliadahls.blogg.se
Postat av: Alexandra

Wow vad fin! Du är så duktig!

2014-05-10 @ 22:39:28
URL: http://www.blogg.hejalexandra.se
Postat av: Linnsej

Uuuunderbar! Älskar de dova tonerna, håret är helt fantastiskt.. Och gillar också det faktum att flickan påminner om dig (som någon annan skrivit tidigare)!

2014-05-12 @ 12:24:45
URL: http://linnsej.blogg.se
Postat av: Ingrid Björklund

OM du ska sälja den här till någon så plz låt det bli mig okej?! :O <333333

Svar: har inte sålt den ännu och vet fasen inte om jag kan släppa den ens :O <3
linda

- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin