.

posted in: my art .2015-01-06 / 06:49:50 . 9 comments
-akvarell och svart tusch, A4.
 
Det är nytt år, jag befinner mig i Indien och målade igår klart årets (och resans) första akvarellmålning.
 
Längtar hem något fruktansvärt mycket i denna stund, hela bröstet värker. Men trots det är det inte dags att åka hem än. Känner mig inte klar.
 
Vill ge en kram till alla ni som fortsätter titta in här varje dag trots att bloggen ekar tomt. Ni är bäst. Finns fortfarande på instagram (@lindasundell) och där är jag mer flitig med uppdaterandet.
Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag har så många frågor (som du kanske redan svarat på dessutom, men jag frågar iaf då jag själv planerar att göra en långresa)!

Hur har du löst det med mobilen och internet och så?

Tar du alla bilder från en kamera? Tänker att en fet systemkamera lär vara bökigt, eller?

Har du redan bokat alla flyg/tågbiljetter i förväg eller gör du det på plats?

Löser det sig alltid med boendet?

När du kommit hem sen skulle det vara jätteuppskattat om du sammanfattade en del tips, vad man ska tänka på och så. Helt sjuk resa du gör!

2015-01-06 @ 16:54:58
Postat av: stina liffner

Hej vilken häfftig bild! Är det vattenfärger eller tush du använt?

Svar: konturerna är svart tusch, resten är akvarell :) tack så mycket! kram
linda

2015-01-07 @ 18:31:15
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Postat av: X-Chel

Kors i taket, vad fin bilden blev! Linjerna och konturerna är så exakta och uttrycksfulla, både fasta och skira, på samma gång (if I am making any sense)! Får jag passa på och fråga ifall hon är tänkt att vara någon slags trädande, typ trädalv, eller dylikt? I vilket fall som helst, så är bilden fenomenalt grejt i m h o...

Postat av: johanna

superhäftig! :)

2015-01-08 @ 19:50:15
URL: http://thechimaeras.wordpress.com
Postat av: Anna

åh vad fin :D

2015-01-14 @ 16:54:36
URL: http://aannaphoto.webblogg.se/
Postat av: Moa

Saknar dina blogginlägg så himla, himla mycket!!! Bara så du vet! :)

Svar: kram!
linda

2015-04-04 @ 10:17:25
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

snyggt

2015-05-31 @ 23:09:49
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: borntolose.blogg.se

Riktigt snygg!

2015-06-01 @ 15:51:56
URL: http://borntolose.blogg.se/
Postat av: Aliciah. M

Hej! Jag älskar din blogg och hur du tecknar.! Jag är 14år och tecknar ganska så jätte bra. Men hår får jag inte till asså så som jag vill ha det. Jag vill ha det lite realistiskt. Och tänder är jag inte så jätte bra på heller men ganska så ok. Så jag undrar om du kanske kan göra några små bilder om hur man tecknar hår realistiskt och tänder med. Tack för mig! Skullle så gärna vilja veta. Puss älskar dina teckningar! //Aliciah.M

Svar: så underbart roligt att höra! tyvärr uppdaterar jag inte bloggen lika mycket längre. Jag har ett par tutorials du kan spana in, kolla under kategorin "tutorials" i högerspalten. Där ger jag tips och trix hur jag ritar mina porträtt. massor med kramar!
linda

2015-08-25 @ 14:26:15
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin