06: en snabbskiss

posted in: everything .2011-03-17 / 00:12:11 . 4 comments
01: vem är jag?
02: en av mina första teckningar
03: tre låtar jag är beroende av
04: mitt ritmaterial
05: min familj
06: en snabbskiss
07: tre personer jag inte skulle klara mig utan
08: fem bilder som sammanfattar dagen
09: 10 saker ni inte visste om mig
10: en outfit
11: en ny teckning
12: filmer jag älskar
13: en video av något slag
14: ett par galna bilder på mig & mina kompisar
15: en tutorial

Det är kanske dags att fortsätta på den här listan, so here we go! För någon dag sedan satt jag med benen i kors på mitt golv och pluggade. Från ingenstans fick jag en "vision" i huvudet (låter knäppt, men jag kanske inte är ensam om att få sånna?) hursomhelst, jag blev superinspirerad och hade gärna tillbringat ett par timmar med mina penslar och papper. Men skolarbetet väntade på mig så jag tog fram ett skissblock och skissade fort som tusan! Efter två-tre minuter så såg det ut såhär:

Skissen är inte speciellt fin just nu, (efter 120 sekunders jobb med pennan kan man inte förvänta sig annat haha) men jag tror att det kanske kan bli någonting fint utav denna idé. Dock så får jag inte glömma de teckningar/målningar jag redan håller på med.. det är så lätt hänt att de blir bortglömda & sedan ligger och skräpar, halvklara i min hylla..
Kommentarer
Postat av: hannah

cool! älskar dom teckningar du gjort efter egna idéer, dom är awesome! längtar tills du gjort den här sen :)

2011-03-17 @ 07:42:58
Postat av: kolakatten

nä, du är inte den enda. det brukar hända mig med att en bild kommer upp i huvudet bara sådär:)

den ser ut att bli bra:D

2011-03-17 @ 07:49:01
URL: http://kolakatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också fått något som jag tror ät samma sak som det du beskriver som "vision". Som en inspirationskick, jag brukar kalla det blixt. :)

2011-03-17 @ 14:32:18
Postat av: Anonym

looks awesome

2011-03-17 @ 21:06:14
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin